KPN introduceert voordeelnummers buitenland

Datum nieuwsfeit: 14-07-1999
KPN

KPN introduceert voordeelnummers buitenland 14 Juli 1999

Vanaf 1 augustus introduceert KPN Telecom 'VoordeelNummers Buitenland'. KPN-klanten op het vaste net (dus niet het mobiele net) kunnen drie nummers in het buitenland kiezen. Op alle gesprekken met die nummers biedt KPN 10% korting. Een abonnement op deze service kost 2,00 inclusief BTW per maand voor de drie nummers samen. Al eerder werd VoordeelNummers Nederland geïntroduceerd. Het tarief daarvan blijft eenmalig 10 zonder verdere abonnementskosten.

De buitenlandse nummers mogen ook mobiele nummers zijn. Het moet wel gaan om nummers die automatisch, dus zonder tussenkomst van een telefonist(e), gebeld kunnen worden.
Het abonnement geldt per aansluiting. Wie een ISDN-aansluiting heeft, beschikt weliswaar over meerdere lijnen en nummers, maar telt voor deze nieuwe service als één aansluiting. Het aanvragen van VoordeelNummers Buitenland is niet mogelijk voor houders van een BelBudget-abonnement of een FlexiBel-abonnement voor het vaste net. Ook bieden de voordeelnummers geen korting in combinatie met PinBellen.

Nadere informatie over de VoordeelNummers Buitenland is te verkrijgen via 0800-1717.