Siemens geeft Soda-Club Start-up Set weg bij koelkast

Soda-club

Zoetermeer, maandag 12 juli 1999

Siemens geeft Soda-Club Start-up Set weg bij koelkast

In de periode van 15 juli tot en met 31 augustus geeft Siemens de consument die een vrijstaand koelapparaat van Siemens koopt een Soda-Club Start-up Set ter waarde van fl. 159,= cadeau. Met dit Soda-Club apparaat kan de consument met water uit de kraan zijn eigen frisdranken maken, die in de koelkast van Siemens goed koel gehouden kunnen worden. De landelijke joint promotion wordt met promotiemateriaal ondersteund.

Gekoelde frisdranken zijn vooral in de zomer bij veel consumenten favoriet. Dat betekent vaak overvolle koelkasten en veel gesjouw met zware flessen. Siemens en Soda-Club spelen daar met hun joint promotion op in. Met het Soda-Club apparaat maakt de consument van kraanwater en door toevoeging van siroop heel eenvoudig zijn favoriete frisdrank. Er is een keuze uit vele siroopsmaken, waarmee een (fruitige) calorie-arme frisdrank gemaakt kan worden. De goed afsluitbare literfles blijft vervolgens prima koel in een van de koelkasten van Siemens.

De gezamenlijke actie wordt ondersteund met een display en folders in de winkels die Siemens koelkasten verkopen. Op de Siemens koelkasten vestigen stickers nog eens de aandacht van de winkelbezoeker op de actie. In samenwerking met de handel worden er tevens advertenties geplaatst in regionale media.

De actie is bestemd voor de koper van een vrijstaand koelapparaat van Siemens.

Informatie voor de lezer:
Siemens Infocentrum, telefoon 070 - 333 2930/2570 of www.siemens.nl/huishouden
e-mail: (infocentrum@siemens.nl)

Informatie voor de redactie:
Persvoorlichting Consumentenproducten
Eveline van Herpen, telefoon 0