Tijdsregistratie en projectbeheer met Time2Work

Datum nieuwsfeit: 16-07-1999

---

Onderwerp: Nieuw ! tijdsregistratie en projectbeheer in iin intranetsysteem - ZENO ontwikkelt Time2Work Auteur: Disirie Devos
E-mail: desiree.devos@sd.be
Bedrijf: ZENO
Adres: Brouwersvliet 5
Plaats: 2000 Antwerpen
Tel.: 03 / 220 26 34
Fax: 03 / 232 36 44

Met Time2Work realiseert ZENO di droom van elke projectgerichte organisatie : een geontegreerde intranet-tool voor tijdsregistratie en projectopvolging. Kostenbesparend, tijdbesparend, gebruiksvriendelijk, in uitermate efficiknt.(voor een onmiddellijke demonstratie : surf meteen naar ZENOs website http://www.zeno.be

Efficiknt projectbeheer is de sleutel voor het leveren van projectresultaten binnen budget, volgens planning en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen