H.F.M. Gijsen algemeen directeur Vobis Microcomputer B.V.

Datum nieuwsfeit: 16-07-1999

Vobis Microcomputer B.V. benoemt drs H.F.M. Gijsen tot Algemeen Directeur

Amsterdam, 16 juli 1999 --- Vobis Microcomputer B.V. heeft drs H.F.M. (Hans) Gijsen benoemd tot General Manager. Gijsen is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor alle commerciële, financiële en marketingactiviteiten van Vobis in Nederland. Zijn belangrijkste opdracht is Vobis Nederland, na de turbulente groei van het aantal winkels in de afgelopen periode, klaar te maken voor een volgende fase met nieuwe uitdagingen. De Duitse moedermaatschappij heeft verklaard Gijsen daarbij alle mogelijke steun te zullen verlenen.

Gijsen is de afgelopen 2,5 jaar in de functie van Business Development Director op het Duitse hoofdkantoor van Vobis belast geweest met specifieke projecten in een aantal Europese landen, waaronder Frankrijk en Portugal

Voorafgaand aan zijn periode bij het Duitse moederbedrijf was Gijsen al eerder gedurende twee jaar General Manager bij Vobis Benelux.

Eerder was hij werkzaam bij Intergraph. Hier was hij verantwoordelijk voor het opzetten van branchekantoren in de belangrijkste Oosteuropese landen.

Gijsen, die een financieel-economische studierichting heeft gevolgd, begon zijn loopbaan bij Price Waterhouse.

Vobis Microcomputer B.V.

Vobis Microcomputer B.V. heeft 50 winkels (waaronder 7 superstores) en een groeiend aantal verkooppunten. Vobis bouwt haar huismerk Highscreen computers naar klantspecificatie, voert standaardconfiguraties van de betere PC-merken en completeert haar assortiment met randapparatuur, software en accessoires van A-merken. Algemene informatie over Vobis is te vinden op de Vobis-website: www.vobis.nl

Voor meer specifieke informatie over dit bericht: Vobis Microcomputer B.V.

Monique de Wit Tel.: 0347 - 358510 Fax: 0347 - 358514