3Com versterkt leidende rol in oplossingen voor PC-beheer

Datum nieuwsfeit: 19-07-1999
Persbericht 3Com Benelux

3Com versterkt leidende rol in oplossingen voor PC-beheer

Nieuwe producten bieden geïntegreerd beheer voor desktop-, server- en mobiele platforms zodat gebruikers "More connected" zijn en blijven

Maarssen / Brussel, 19 juli 1999 3Com zet verdere stappen naar vereenvoudigd PC-beheer met nieuwe producten die mobiele, desktop- en server-omgevingen omspannen. De nieuwe 3Com Megahertz 10/100 LAN CardBus PC Card en bekroonde EtherLink 10/100 PCI netwerkkaarten voor desktops en servers zijn toegesneden op de veeleisende behoeften van de moderne high-performance IT-platforms en bieden verbeterde beheerfunctionaliteit en connectiviteit tegen lagere exploitatiekosten. Met de nieuwe annoncering geeft 3Com verder inhoud aan haar "More connected"-belofte.

Mobiel PC-beheer
De 3Com Megahertz 10/100 LAN CardBus PC Card is de eerste PC Card waarvan het beheerbereik zich uitstrekt tot de mobiele omgeving. Met behulp van 3Com's DynamicAccess technologie kunnen beheerders op afstand mobiele systemen instellen, onderzoeken en herstellen, alsmede de netwerkomgeving bewaken en bedrijfsbreed software-pakketten en -upgrades installeren. De nieuwe PC Card, die zich onderscheidt door 3Com's performance, betrouwbaarheid en compatibiliteit, levert daarmee ongekend krachtige beheerfunctionaliteit voor netwerken en PC's tegen lagere onderhoudskosten en met sterk gereduceerde productieverstoring.

More connected
De 10/100 LAN CardBus PC Card zorgt voor vereenvoudigde netwerkconnectiviteit en bespaart laptop-gebruikers kostbare tijd door éénstaps configuratie met 3Com's DynamicAccess Mobile Connection Manager. Met de MCM kunnen beheerders verschillende LAN-configuraties exporteren, zodat een notebook-gebruiker eenvoudig zijn netwerkinstellingen aan kan passen wanneer hij vanaf verschillende bedrijfslocaties netwerktoegang zoekt. De 10/100 LAN CardBus PC Card beschikt ook over 3Com's gepatenteerde XJACK-connector voor simpele en betrouwbare LAN-connectiviteit zonder extra kabels. De PC Card onderstreept zo eens te meer dat 3Com haar More connected-belofte in de praktijk ook daadwerkelijk weet waar te maken.

Krachtige grip desktop en server
3Com's nieuwe EtherLink 10/100 PCI-serie vormt een complete beheeroplossing voor de desktopomgeving. DynamicAccess vorzieningen als Remote Wake Up en een geïntegreerde Managed PC Boot Agent stellen IT-beheerders in staat desktops en servers op afstand te beheren, wat de kosten van probleemoplossing en onderhoud aanzienlijk verlaagt. Bovendien levert 3Com een nieuwe waarschuwingsfunctie mee die continue netwerkbewaking biedt op basis van een innovatief "hartslag"-signaal dat elk systeem op gezette tijden naar de beheerlocatie stuurt.

Prijzen en beschikbaarheid
De Megahertz 10/100 LAN CardBus PC Card en EtherLink 10/100 PCI netwerkkaart zijn compatibel met Windows 2000 (beta) en NetWare 4.x. Deze kaart is direct leverbaar voor een adviesprijs van fl. 400,00 / Bfr. 7330 (kabelconnector / XJACK) excl. BTW. De EtherLink Server 10/100 PCI kaart zal dit najaar leverbaar zijn voor een adviesprijs van fl. 220,00 / Bfr. 4000 excl. BTW.

Over 3Com
Met meer dan 200 miljoen gebruikers over de hele wereld heeft 3Com Corporation meer mensen aangesloten op informatiebronnen dan enige andere netwerkleverancier. 3Com levert innovatieve netwerkoplossingen en informatietoegangsproducten voor grote en kleine bedrijven, telecomaanbieders en network service providers, PC-fabrikanten en consumenten. 3Com. More connected. 3Com onderhoudt websites op www.3com.nl en www.3com.be.

Voor meer informatie: 3Com Benelux B.V., tel. 0346 58 62 11 3Com Belgium, tel. 02/711 94 00