Van Praag voorspelt volle tribunes bij Ajax thuiswedstrijden

Datum nieuwsfeit: 19-07-1999
AFC Ajax

Van Praag: 'Ajax speelt thuiswedstrijden voor volle tribunes'

Amsterdam, maandag 19 juli 1999.

Ajax speelt volgend seizoen zijn thuiswedstrijden voor volle tribunes. Dit maakte Ajax-voorzitter Michael van Praag maandag bij de presentatie van het eerste elftal bekend. 'Gezien de snelheid waarmee wij nu nieuwe aanvragen voor seizoenkaarten krijgen, heb ik er alle vertrouwen in dat we uitverkocht raken,' aldus de preses.

Van Praag is er van overtuigd dat de thuiswedstrijden van zijn club volgend seizoen weer zullen zijn uitverkocht: 'Rekening houdend met de vrije verkoop supporters van de bezoekende club hebben wij in het stadion 42.500 plaatsen ter beschikking. Op dit moment zijn er al 39.000 seizoenkaarten vergeven. '

Telefoon-aktie

Om nog vóór de start van de voetbalcompetitie, op 15 augustus aanstaande, supporters in staat te stellen een vaste plaats aan te bieden, is Ajax een telefoon-aktie begonnen. Naast de antwoordkaarten die door het land zijn verspreid, kunnen fans ook rechtreeks reserveren bij de Ajax-Klantenservice.

Om in het bezit te komen van de nieuwe seizoenkaart kunt u contact opnemen met onze klantenservice (tel. 020 3111444). Openingstijden tussen 10.00 en 16.00 uur. Er zijn voor volgend seizoen alleen nog seizoenkaarten beschikbaar vanaf 570 gulden.