BroadVision BV betrekt nieuw kantoor in Huizen

Datum nieuwsfeit: 20-07-1999

BroadVision BV betrekt nieuw kantoor in Huizen

Huizen, 20 juli 1999 - Vanaf vrijdag 16 juli 1999 is BroadVision gevestigd in een nieuw kantoor. Het nieuwe kantoor biedt alle faciliteiten die nodig zijn om de groeiende organisatie op een professionele manier te huisvesten.

De nieuwe adresgegevens zijn:
BroadVision BV, Huizermaatweg 530, 1276 LM Huizen, Telefoon : 035 524 90 10, Fax: 035 524 90 20,
Internet: www.broadvision.com

Over BroadVision
BroadVision Inc., opgericht in 1993, is marktleider in het leveren van oplossingen op het gebied van One-To-One Relationship Management voor de gehele onderneming. De aandelen van BroadVision worden verhandeld op Nasdaq Stock Market onder het symbool BVSN. De One-To-One internet toepassingen van BroadVision stellen organisaties in staat om marketing communicatie, transacties, producten, diensten en ondersteuning te personaliseren en te koppelen aan de individuele behoeften van werknemers, partners en klanten. BroadVision One-To-One toepassingen ondersteunen 'mission critical' zakelijk gebruik en zijn voorzien van een robuuste en schaalbare architectuur. Tevens ondersteunen zij beveiligde transacties en zeer snelle verwerking van handelingen, zoals heden ten dage wordt vereist in het elektronisch zakendoen. De BroadVision-oplossingen voor relatiemanagement omvatten zowel producten als diensten van BroadVision en haar partners. Het hoofdkantoor van BroadVision is gevestigd in Redwood City, California. Het bedrijf heeft dochterondernemingen en distributeurs in Noord en Zuid Amerika, Europa en Azië. Meer informatie over BroadVision kunt u vinden op: .

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

BroadVision, contactpersoon: Wouter Teijema, tel. 035 - 524 90 10, e-mail: (wteijema@broadvision.com)
of Monogram Communication Strategies (MCS) BV, contactpersoon: Judy van Kamperdijk,
tel. 023 - 568 82 08, e-mail: (judyvk@monogram.nl)