Buhrmann-Ubbens Papier presenteert nieuwe productmap

Datum nieuwsfeit: 20-07-1999

Butterfly rules the waves

Bührmann-Ubbens Papier presenteert in haar nieuwe productmap "the Butterfly Paper Collection" een uitgebreid assortiment gekleurd papier van topkwaliteit. Een unieke papierlijn met bijpassende enveloppen. De kracht van Butterfly, met z'n fraaie matheid, zit hem vooral in het uitgebalanceerde kleursysteem. Alle tinten hebben een zichtbare relatie tot elkaar.
Butterfly biedt de keuze uit acht primaire kleuren, met twee verzadigingen naar donker en twee variaties naar licht. Dit eenduidige kleursysteem biedt dus in totaal vierenveertig tinten, met veel 'natuurlijke tinten'. Waarbij we graag opmerken dat de mogelijkheden bij speciale aanmaak, op aanvraag, onuitputtelijk zijn.

Butterfly is afhankelijk van kleur verkrijgbaar in vier fraaie persingen: cotton, hammer, aquarel en leather en heeft naast vier rijke marbré tinten (met viltmarkering) ook nog een stijlvolle vergé.

Butterfly, t/m 120 gram geschikt voor laser- en inkjetprinters!, biedt eindeloze mogelijkhedenvoor drukkers en ontwerpers. Naast huisstijlen is Butterfly bij uitstek geschikt voor luxueuze wenskaarten, boeken, jaarverslagen, direct mail en magazines.

Nieuwsgierig? Bel voor vragen met het regionaal verkoopkantoor bij u in de regio. Ook voor de gratis Butterfly kleurenwaaier!

©1999 - De Meern Nieuwe Media B.V.