Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

KPN pakt problemen aan in dienstverlening

Datum nieuwsfeit: 21-07-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
persbericht 21 juli 1999

KPN PAKT PROBLEMEN AAN IN DIENSTVERLENING

KPN stelt een task force in die de problemen gaat aanpakken in zijn dienstverlening aan de klanten op het gebied van vaste telefoon- en dataverbindingen. Sinds de grootscheepse reorganisatie van KPN begin dit jaar, is de dienstverlening aan de klanten niet meer in overeenstemming met de kwaliteitseisen die KPN aan zichzelf stelt. Een te snelle wijze van reorganiseren is mede debet aan de nu ontstane situatie.

KPN houdt echter vast aan de uitgangspunten van deze reorganisatie; het vormen van een transparante organisatie met eenduidige verantwoordelijkheden waarbij ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie