Eerste interactieve Webcast van Business Intelligence Live

Datum nieuwsfeit: 21-07-1999

WEBCAST-SERIE START MET ON-LINE DISCUSSIE OVER CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT

Amstelveen, 21 juli 1999 - Samen met DM Review start Hewlett-Packard Company de eerste Business Intelligence Live serie interactieve Webcasts. Business Intelligence Live bestaat uit een serie van twaalf producties die zijn opgebouwd als een talkshow en deels zijn bedoeld als seminar en deels gezien kunnen worden als een professionele chatroom.

De Webcasts bieden de mogelijkheid om kennis te nemen van trends en issues op het gebied van business intelligence uit de mond van deskundigen. Ieder programma wordt geleid door Richard Hart van CNET. Hij wordt daarbij gesteund door Jennie Grimes (Solutions Manager van HP's Business Critical Solutions Business Unit). Na afloop van de presentatie kunnen bezoekers van de site on-line mee discussiëren.

De eerste Webcast staat gepland voor 21 juli. Richard Hart ontvangt als gastspreker marketinggoeroe Regis McKenna. Zij zullen discussiëren over het onderwerp "De nooit te bevredigen klant." McKenna zal daarbij ingaan op hoe minieme veranderingen in de markt, enorme uitdagingen kunnen opleveren. Ook laat hij zien hoe een bedrijf kan inspelen op de niet aflatende honger van de consument naar nieuwe producten en diensten. Deze eerste lezing van de Business Intelligence Live Webcast vindt plaats op 21 juli om 18.00 uur Nederlandse tijd.

Het tweede programma van de serie vindt plaats op woensdag 18 augustus (zelfde tijd). Dan is Colin White te gast, de oprichter van DataBase Associates International. De discussie zal zich dan hoofdzakelijk richten op Internet-portalen.

De Webcasts zijn toegankelijk met iedere 4.0 browser. Meer informatie is te krijgen op www.hp.com/go/live.

Informatie van Hewlett-Packard is te vinden op: www.hp.nl.

Hewlett-Packard levert één van de breedste productportfolio's op het gebied van informatie-technologie. Naast computersystemen heeft HP software, randapparatuur, complete Internet- en intranetoplossingen, communicatieproducten en test- en meetapparatuur. Met 123.000 werknemers en een omzet van circa 47 miljard dollar is het bedrijf één van de grootste computerleveranciers ter wereld. In Nederland heeft HP vijf vestigingen, waar zo'n 3000 mensen werken. Over 1998 bedroeg de omzet van Hewlett-Packard Nederland B.V. circa 2 miljard gulden.

Noot voor redacties