Dolphin Fresh Water krijgt NSF-keurmerk

Datum nieuwsfeit: 22-07-1999
's-Hertogenbosch, 20 juli 1999

Persbericht

Wereldwijd erkend keurmerk voor Nederlandse waterbottelaar en -distributeur Dolphin krijgt NSF-keurmerk

Dolphin fresh water company heeft onlangs het internationaal meest erkende certificaat op het gebied van volksgezondheid en milieu ontvangen: het NSF-keurmerk. Het wereldwijde keurmerk wordt toegekend aan organisaties die naast de officiële regelgeving ook met strenge aanvullende kwaliteitsnormen werken. Het NSF-keurmerk kunt u o.a. tegenkomen bij flessen water, waterleidingen, restaurants en sinds kort dus ook bij Dolphin-producten.

Voor deze certificering zijn verschillende inspecties en kwaliteitscontroles uitgevoerd op de productie, bedrijfsruimte, procédés en natuurlijk het water zelf. Het keurmerk ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen