Compaq en Cabletron samen in netwerkproducten

Datum nieuwsfeit: 22-07-1999

Compaq en Cabletron sluiten overeenkomst voor de productie van netwerkoplossingen voor Compaq's NonStop e-bussiness strategie

Gouda, 22 juli 1999 - Compaq en Cabletron Systems maken bekend een overeenkomst te hebben gesloten waarbij Cabletron Systems, op specificatie van Compaq, geavanceerde netwerkproducten gaat produceren onder de Compaq merknaam. Deze overeenkomst voor bedrijfsbrede netwerkoplossingen is een vervolg op de langdurige samenwerking tussen beide bedrijven.

De complete lijn netwerkoplossingen die Compaq op de markt brengt, maakt gebruik van geselecteerde Cabletron technologieën en sluit naadloos aan op Compaq's NonStop e-Business-strategie.
De overeenkomst tussen de twee organisaties resulteert in ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen