Politiebericht Land van Cuijk

Datum nieuwsfeit: 26-07-1999

Maandag 26 Juli

INBRAAK BEDRIJF

In een bedrijf aan de Grotestraat te Sambeek is vannacht ingebroken. Uit de tijdelijke bedrijfsruimte werd een bedrag van 300 gulden uit de kassa gestolen. Men had een deur geforceerd om binnen te komen.

TUINSET GESTOLEN

Uit de tuin van een huis aan de Brouwersbos in Cuijk zijn afgelopen week drie tuinstoelen en een parasol gestolen.

BELEDIGING

Wegens belediging van een ambtenaar in functie is zondagmiddag een 35-jarige Vierlingsbeekenaar op een café-terras in de Spoorstraat in zijn woonplaats aangehouden en overgebracht naar het bureau. De man vond het nodig de agenten in een passerende politieauto uit te schelden en de middelvinger op te steken. Daarop werd hij aangehouden. De man bleek veel alcohol op te hebben, en zei spijt te hebben.

AUTO GESTOLEN

Aan de Kardinaalsmuts in Cuijk is vannacht een groene Opel Kadett met het kenteken XZ-97-GK gestolen.