HP en Cisco intensiveren samenwerking op netwerkgebied

Datum nieuwsfeit: 27-07-1999

HP en Cisco intensiveren samenwerking op netwerkgebied HP verkrijgt Cisco Global Support Partner-certificaat

Amsterdam, 27 juli 1999 -Cisco Systems heeft Hewlett-Packard (HP) het Global Support Partner (GSP)-certificaat toegekend, Cisco's hoogste erkenningsgraad van partners. De reeds twee jaar durende strategische samenwerking heeft geleid tot deze certificering. De samenwerking is tot stand gekomen om gezamenlijk end-to-end oplossingen te bieden aan service providers en 'enterprises' ten behoeve van e-services implementaties.

HP is de eerste OEM'er (Original Equipment Manufacturer) die het GSP-certificaat ontvangt. Het bedrijf kan hierdoor klanten wereldwijd een veelomvattend portfolio aan hardware, software en netwerkservices bieden erkenning van HP's uitgebreide ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen