Politiebericht Drenthe

Datum nieuwsfeit: 27-07-1999

van dinsdagmiddag 27 juli 1999
16:29 dinsdag 27 juli 1999

Bert Peters 0591-66 20 14 of 0653-23 80 59.

Meppel, diefstal aanhangwagen + aggregaat
Deed een 63-jarige man uit Meppel aangifte van diefstal van zijn aanhangwagen en een aggregaat. Beiden werden gestolen uit een afgesloten garagebox aan de J. van Oldenbarneveltstraat. De garagedeur werd geforceerd. De eigenaar heeft een schade van ruim f 3.000,-.

Coevorden, diefstal aluminium velgen
Deed een 43-jarige man uit Coevorden namens een garagebedrijf aangifte van diefstal van vier sportvelgen. Deze wielen werden weggenomen van een auto die stond geparkeerd op een terrein achter de garage aan de Parallelweg. Het bedrijf heeft een schade van f 2.700,-. De auto werd achtergelaten op boomstammen.

Assen, woninginbraak
Werd afgelopen weekend ingebroken in een woning aan de Vreebergen. Vis de zogenaamde bulgaarse methode werd een deur geforceerd waarna de tv werd weggenomen evenals sieraden. Schadebedrag nog niet bekend.

Assen, diefstal compressor
Deed een 47-jarige man uit Assen aangifte van diefstal van een bosmaaier en een compressor. Beide voorwerpen zijn vermoedelijk overdag gestolen terwijl de loods aan de Beilerstraat geopend was en op dat moment geen medewerkers aanwezig waren. Er waren geen braaksporen.

info@politie-drenthe.nl Politie Drenthe, voor een veilig en leefbaar Drenthe