Politiebericht Land van Cuijk

Datum nieuwsfeit: 28-07-1999

Woensdag 28 Juli

VROUW AANGERAND

Dinsdagmiddag is een 39-jarige vrouw uit Boxmeer door een onbekende man aangerand terwijl zij lag te zonnen aan de Radioplassen te Stevensbeek. De vrouw werd plotsklaps van achteren besprongen en onzedelijk betast. De vrouw sprong op en riep om hulp, daarop maakte de aanrander zich uit de voeten. Getuigen renden hem nog achterna. De politie verzoekt getuigen met haar contact op te nemen 0485-565656.

AUTO'S GESTOLEN

Vanaf een parkeerplaats aan de Zoetendaal in Wanroij is dinsdagmiddag een zwarte BMW 316 met het kenteken KLE-MA-199 gestolen. Van een andere daar geparkeerde auto werd getracht deze deze te stelen, maar de startonderbreker verhinderde dat. Wel werden er enige cd's en een tas uit de auto gestolen. Vanaf een parkeerterrein aan de Campinglaan te Wanroij is dinsdag een zwarte Opel Calibra met het kenteken RR-DS-43 ontvreemd. Vannacht is aan de Wezelhof in Cuijk een witte Opel Kadett met het kenteken NK-17-BV gestolen.

AANRIJDING MET LETSEL

In Cuijk is vanmiddag een 51-jarige vrouw uit Gennep gewond geraakt toen zij met haar auto op de kruising van de Grotestraat en Hapsebaan in Cuijk tegen een andere auto botste. Deze auto werd bestuurd door een 43-jarige vrouw uit het Duitse Herford. De Duitse had verzuimd op de kruising voorrang te verlenen. De Gennepse is met onbekend letsel overgebracht naar het Maasziekenhuis te Boxmeer. Haar auto raakte total-loss.