VCActiekrant van PBNA over Veiligheid, Arbo en VCA

Datum nieuwsfeit: 30-07-1999

pbna

Direct na de zomervakantie verschijnt de VCActiekrant. Deze krant komt tegemoet aan de grote informatie behoefte die er in de markt leeft over Veiligheid en Arbo in het algemeen en VCA in het bijzonder. De krant wordt in een grote oplage verspreid onder alle relevante bedrijven.

Begin jaren 90 zijn we regionaal in het Europoortgebied van start gegaan met veiligheidsopleidingen in de petrochemie. Sinds die tijd is ons veiligheidspakket landelijk en zelfs internationaal uitgegroeid en verspreid over vele branches. Zo zijn er alleen al in Nederland meer dan 300.000 medewerkers gecertificeerd en hebben bijna 5.000 bedrijven hebben hun VCA-certificering behaald.

SEMINARS

In de infokrant Veiligheid worden aan de hand van korte, leesbare artikelen en interviews met betrokkenen de vele aspecten belicht die betrekking hebben op het gebied, zoals bedrijfscertificering VCA, veiligheidsopleidingen, persoonscertificering, gevolgen van VCA en mogelijkheden van subsidies bij opleidingen en certificering. Daarnaast zal er aan de hand van interviews met klanten en collega opleidingsinstituten inzicht worden gegeven in de diensten en producten die PBNA op dit gebied kan leveren. In de krant zal tevens een aantal seminars worden aangekondigd waar ondernemers, die zich oriënteren op VCA-certificering, alle informatie kunnen krijgen.

INTERESSE?

Vanaf begin augustus ligt de krant voor geïnteresseerden klaar bij PBNA. De krant is gratis aan te vragen, telefoon (026) 384 00 00.