Politiebericht De Leijgraaf

Datum nieuwsfeit: 02-08-1999

Maandag 2 Augustus

KERMISATTRACTIE UITGEBRAND

Vannacht is door onbekende oorzaak een kermisattractie op het kermisterrein op het Sint Agathaplein in Boekel uitgebrand. Het gaat om een gokautomatenattractie. Omstreeks 00.45 kreeg de politie de melding dat er brand was op de inmiddels gesloten kermis. Politiemensen konden met brandblussers voorkomen dat het een uitslaande brand werd. De brandweer bluste het vuur verder af. Na het blussen werd de hele attractie met een dieplader afgesleept naar een terrein in Veghel. De oorzaak ligt vermoedelijk in kortsluiting of in een oververhitte lamp. Het schadebedrag is onbekend.

INBRAAK BEDRIJF

In een bedrijf aan de NCB-laan te Veghel is afgelopen weekend ingebroken. Men kwam binnen via het forceren van een bovenlichtje aan de achterzijde. Er werd een digitale camera en een geldbedrag van 700 gulden weggenomen.

VROUW ERNSTIG GEWOND BIJ ONGEVAL

Zondagmiddag is op de Hoge Rankweg te Volkel een 25-jarige Erpse door nog onbekende oorzaak met haar auto tegen een boom gereden. De vrouw werd door de brandweer uit de auto gehaald. Met ernstig letsel is ze overgebracht naar het Radboudziekenhuis te Nijmegen.

AUTO TEGEN LANTARENPAAL

Zondagavond is een 26-jarige man uit Berghem op de Schutsboomstraat in Schaijk met zijn auto tegen een lantarenpaal gereden. Bij controle bleek de man te veel gedronken te hebben. De man raakte niet gewond bij het ongeval.