Nieuw grafisch bedrijf in Haarlem werkt ook in-company

Datum nieuwsfeit: 02-08-1999

Vanaf 2 augustus 1999 is Haarlem een grafisch bedrijf rijker.

Villaro Visuele Communicatie heet het bedrijf van de jonge Haarlemse ondernemer Robert Hoogduin. Hij heeft ruim 10 jaar ervaring op nagenoeg alle grafische vakgebieden en werkt nu 4 jaar op freelance basis. Plezier in het vak en tevreden opdrachtgevers zijn de logische stap naar een eigen bedrijf. Het is een jong en dynamisch bedrijf dat zich op creatieve en professionele wijze bezighoudt met alle vormen van grafische communicatie.

Zegt Robert: "Vanuit de studio werken we samen met een netwerk aan kennissen op grafisch en multimedia gebied. Zo houden we de communicatielijnen strak en heeft de opdrachtgever er een kennis bij die niet alleen blind de weg weet in het woud der tekstschrijvers, fotografen, illustratoren, lithografen en drukkerijen, maar ook het hele grafische proces kan begeleiden. Van gedrukte tot digitale media."

Villaro Visuele Communicatie kan de volgende diensten voor u verzorgen:

Grafische vormgeving
Of het nu gaat om ontwerp van corporate identity of de vormgeving van gedrukte- en digitale media, het vertalen van de gedachtenwisseling en gevoel naar perfect eindresultaat is het uitgangspunt.

Desktop Creation
De schets en het gevoel vertaald in digitale vorm. Opmaak van gedrukte en digitale media en beeldmanipulatie. Veelal op de studio, maar ook bij de opdrachtgever.

Produktbegeleiding
Voorkoming van communicatiestoringen door begeleiding van het gehele grafische traject. Van begin tot eindstation. De juiste afstemming tussen het ontwerp en eindresultaat. Ook advisering en externe begeleiding maakt hiervan deel uit.

Digitale media
Concept, vormgeving en organisatie van Internetpagina's, bedrijfspresentaties op CD Rom

In- outdoordesign
Presentaties/belettering van pand of wagenpark, concept, vormgeving van affiches.

Een van de voordelen van Villaro Visuele Communicatie is dat ze niet alleen op de studio werken, maar ook extern inzetbaar zijn. Tegen een vooraf vastgesteld uurtarief of projectprijs. Voor reclame-, communicatie-, en uitwerkstudio"s die regelmatig met freelancers werken.

Meer weten of de gratis portfolio brochure van Villaro ontvangen?

Villaro Visuele Communicatie
Amsterdamsevaart 30 - o