Tourflits Ome Joop's Tour 1999

Datum nieuwsfeit: 03-08-1999

De laatste dag van Ome Joop's Tour 1999 is vanochtend gestart in Groesbeek en de karavaan is onderweg naar Arnhem. Om halfdrie vanmiddag zullen de deelnemers en vrijwilligers van Ome Joop's Tour groots worden ontvangen in de Arnhemse Rijnhal. Hier zal een officieel programma plaats vinden, waaronder de prijsuitreiking aan de beste ploeg en fietsers. Het meest emotionele moment zal zijn het afscheid nemen van elkaar na tien dagen samen door Nederland te hebben gefietst. Hopelijk zien wij u ook om de finish van dit unieke initiatief luister bij te zetten.

Dinsdag 3 augustus 1999
De voorlaatste tourflits is niet uit handen van Sjakka en Wiebe. Zij zijn gisteren tijdens de spooktocht verdwaald in de bossen van Groesbeek en heden ochtend slapend aangetroffen bij een grote eik. Door dit hachelijke avontuur, wat bijna niemand gelooft, is er voor het eerst in 49 jaar Ome Joop’s Tour geen Tourflits verschenen. Om u niet te onthouden van een verslag uit Ome Joop’s Tour hebben de Webmaster en Ome Marcel een klein verslagje gemaakt. Na een gezellige avond in Mill werd dinsdagochtend de tropische warmte opgezocht voor de etappe naar Groesbeek. Ome Joop’s Tour in een hittegolf, dat betekent dat er ook op deze dinsdag een bezoek aan een water gebracht moet worden. De verkoeling werd gezocht in het recreatiepark Bergen bij Wanrooy. Tijdens de rit van gisteren gebeurde er helaas nog een ongelukje met een van de renners. De voorvork van zijn fiets begaf het tijdens het rijden, maar na een controle in het plaatselijke ziekenhuis, kon de tourdeelnemer weer verder. In Groesbeek was er een hartelijke ontvangst en kon iedereen van Ome Joop’s Tour zich storten op een grote barbecue. Na deze maaltijd, die bijna heel Groesbeek in de rook zette, kon men zich gaan uitleven op verschillende attracties als een stormbaan, tijdrijden, kop van jut en nog veel meer.
De avond werd afgesloten met een stevige wandeling in het Groesbeekse bos, die eindigde in een spooktocht en een ramp voor Wiebe en Sjakka (alhoewel nog steeds niemand hun verhaal gelooft op deze woensdagochtend, de laatste dag van Ome Joop’s Tour). Vandaag, woensdag 4 augustus, rijdt de karavaan naar Arnhem, waar hun een groots ontvangst te wachten staat.
Voorop rijden
Miss Ome Joop’s Tour 1999
– Amre Ibrahimovic van de Zespri ploeg
Mister Ome Joop’s Tour 1999
– Louis Echavarrie van de Malburgen Arnhem ploeg
Om ongeveer half drie vanmiddag komt Ome Joop’s Tour in de Arnhemse Rijnhal aan en zij hopen dat u ook komt.

De Webmaster na een telefoontje met Ome Marcel.

Ome Joop's Tour Bezoek onze internetpagina dit.is/ojt Contactpersoon: Marcel Legerstee
Postbus 711, 6800 AS Arnhem
Telefoon: 026 – 362 87 02 Fax: 026 – 362 87 02 Email: (ojt@dit.is)

------------------------------------------------------------------------

De komende periode zullen wij u regelmatig informeren over alle activiteiten van Ome Joop's Tour. Wilt u liever niet geinformeerd blijven stuurt u dan dit mailbericht terug.

------------------------------------------------------------------------

Dit persbericht is verzonden via MDCJA de Geest intermediair voor Ome Joop's Tour.

Angela & Jos "MDCJA" de Geest
Lobbypage: Travel To Kalymnos. travel.to/kalymnos Nederlandse info over het Griekse eiland Kalymnos. Homepage: MDCJA de Geest **** welcome.to/mdcja *****

Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1

(part1.37A7ED3F.EBE51C56@telekabel.nl)" height=60 width=468>

Dinsdag 3 augustus 1999

Voorop rijden

Miss Ome Joop’s Tour 1999

– Amre Ibrahimovic van de Zespri ploeg

Mister Ome Joop’s Tour 1999

– Louis Echavarrie van de Malburgen Arnhem ploeg

De Webmaster na een telefoontje met Ome Marcel.

Ome Joop's Tour Bezoek onze internetpagina http://dit.is/ojt
Contactpersoon: Marcel Legerstee

Postbus 711, 6800 AS  Arnhem

Telefoon: 026 – 362 87 02    Fax: 026 – 362 87 02     Email: (ojt@dit.is)

Angela & Jos  "MDCJA" de Geest

Lobbypage: Travel To Kalymnos. http://travel.to/kalymnos
       Nederlandse info over het Griekse eiland Kalymnos.

Homepage: MDCJA de Geest **** http://welcome.to/mdcja