Politiebericht Duin- en Bollenstreek Noord

Datum nieuwsfeit: 04-08-1999
Politiebericht Duin- en Bollenstreek Noord

Laatst gewijzigd 4 augustus 1999.

VECHTPARTIJEN

Een 22-jarige Noordwijker heeft aangifte gedaan van mishandeling. In de nacht van 3 op 4 augustus, rond 0.15 uur zou hij na een woordenwisseling een bar aan De Grent zijn uitgezet; eenmaal op straat kreeg hij het met een 25-jarige plaatsgenoot aan de stok en aan het duw- en smijtwerk tussen beide mannen hield de 22-jarige een hoofdwond over. Deze werd in het LUMC op vier plaatsen gehecht. De 25-jarige is aangehouden.
Een 25-jarige Katwijker kreeg omstreeks 01.20 uur oneinigheid met portiers van een horecagelegenheid aan de Hoofdstraat. De Katwijker zou tijdens een vechtpartij door een van de portiers tegen het hoofd zijn geschopt. Ambulancepersoneel vermoedde inderdaad een lichte hersenschudding. Het slachtoffer komt vandaag aangifte doen. Een 13-jarige Engelse jongen sloeg gistermiddag in een locatie aan de Rembrandtweg een evenoude mede-toerist na onenigheid met een biljartkeu op zijn hoofd. Het slachtoffer moest naar het LUMC met oogletsel. De verdachte is aangehouden.