Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Attachmate biedt ondersteuning tijdens eeuwwisseling

Datum nieuwsfeit: 04-08-1999
Vindplaats van dit bericht
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Attachmate Benelux

Attachmate: The Advantage of Information(TM)

Attachmate biedt wereldwijde ondersteuning tijdens eeuwwisseling

Support Plan-klanten krijgen wereldwijd toegang tot technische specialisten in het eerste weekend van 2000

Amsterdam/Brussel, 4 augustus 1999 - Attachmate, toonaangevend leverancier van host access-management- en e-business-oplossingen, gaat tijdens het eerste weekend van 2000 wereldwijd haar supportcentra openstellen voor klanten. Aanleiding is het feit dat veel technische-supportonderwerpen volgens Attachmate omgevingsgerelateerd zijn. Daardoor kan de overgang naar 2000 in complexe bedrijfsomgevingen leiden tot onvoorziene problemen, ook als uitgebreide netwerktesten hebben plaatsgevonden.

Tijdens het weekend van 1 en 2 januari 2000 zullen daarom alle supportcentra geopend zijn. Support Plan-klanten van Attachmate kunnen waar nodig direct ondersteuning krijgen, zodat zij toegang blijven houden tot hun bedrijfskritische systemen.

Om deze ondersteuning te kunnen bieden, zal Attachmate wereldwijd logistieke voorzieningen treffen. Alle supportcentra van Attachmate zullen tijdens het eerste weekend van januari 2000 overdag geopend zijn. Aan het eind van de dag zal elk supportcentrum de centra in andere tijdzones, die net openen, voorzien van alle noodzakelijke informatie. Door elkaar te informeren over opgetreden problemen en de oplossingen te coördineren, kunnen de technici van Attachmate anticiperend optreden bij klanten die gebruikmaken van Attachmates Support Plan. De ondersteuning op 1 en 2 januari 2000 is beschikbaar voor alle klanten die een Support Plan-overeenkomst sluiten of vernieuwen vóór 20 december 1999.

Millenniumbestendigheid

Een groot aantal producten van Attachmate is uitgebreid getest op millenniumbestendigheid, en Attachmate levert nu dan ook volledig millenniumbestendige versies. Tegelijkertijd wordt hard gewerkt aan het oplossen van eventuele productgerelateerde millenniumproblemen. Op de Web-site van Attachmate (www.attachmate.com/y2k) is een overzicht te vinden van definities en producten. Aangezien bedrijfssystemen veelal geïntegreerd zijn, is het mogelijk dat een probleem op één gebied consequenties heeft op andere gebieden, of zelfs in de gehele organisatie. Deze onderlinge afhankelijkheid maakt het opsporen van Jaar 2000-problemen tot een belangrijke uitdaging. Attachmate heeft uitgebreide interne tests uitgevoerd om er zeker van te zijn dat haar eigen systeem tijdens de eeuwwisseling beschikbaar is.

Om bedrijven de zekerheid te bieden dat hun softwareproducten millenniumbestendig zijn, heeft Attachmate het Upgrade Maintenance Plan opgezet. Klanten kunnen via dit plan beschikken over de nieuwste millenniumbestendige softwareversies zodra deze beschikbaar zijn. Het risico van millenniumproblemen wordt daarmee tot een minimum beperkt en gebruikers van host access-producten kunnen er zeker van zijn dat zij beschikken over de meest up-to-date versies.

Support

Attachmate biedt al 17 jaar lang kwalitatief hoogwaardige ondersteuning van haar producten. Het SupportWare-plan voorziet in een grote variëteit van supportservices, waaronder help- deskondersteuning en hulp bij het ontwikkelen en support bij bedrijfskritische systemen. Het bedrijf beschikt over 220 specialisten die ondersteuning bieden in acht talen. Negentig procent van de ondersteuning vindt plaats zonder dat aanpassingen in code nodig zijn. Vijftig procent van de vragen wordt nog dezelfde dag afgehandeld. De gemiddelde wachttijd voor klanten die telefonisch ondersteuning zoeken, ligt op slechts twee minuten. Verder biedt Attachmate via het lidmaatschap van TSANet (Technical Support Alliance Network) multi-vendor-ondersteuning.

Over Attachmate

Attachmate versnelt de voorsprong van bedrijven door de toegang tot bedrijfsinformatie te vergroten. Attachmates e-Vantage-producten verbinden gebruikers aan mainframe, AS/400, VAX en UNIX systemen met centraal gestuurde Java, ActiveX, HTML en Windows-clients of met e-business applicaties. In 17 jaar heeft Attachmate wereldwijd voor 12 miljoen gebruikers businessproblemen opgelost. Met 80 kantoren in 30 landen biedt Attachmates infrastructuur wereldwijd producten, consultancy, ondersteuning en strategische partnerships.

In 1999 is Attachmate uitgeroepen tot de beste grote onderneming om in Washington voor te werken door Washington CEO Magazine. Voor meer informatie over Attachmates oplossingen kunt u contact opnemen met uw lokale Attachmate kantoor of bezoek onze website: www.attachmate.com

Voor meer persinformatie:

Attachmate Benelux
Lammers van Toorenburg PR

Inge Van Eycken, Marketing Manager Benelux Sietse Sinnema/

Telefoon: 02/481 07 50 (B)
Charly Lammers van Toorenburg

Telefoon: 020 696 60 31(NL)
Telefoon: + 31 (0)30 656 50 70

E-mail: (marketb@attachmate.com) E-mail: (sietse@lvtpr.nl)

(marketnl@attachmate.nl)
(charly@lvtpr.nl)

Attachmate Sales Nederland Postbus 23295 1100 DT Amsterdam ZO tel.: 020/696 60 31 fax: 020/696 07 29 e-mail: (marketnl@attachmate.com)

©1999 Attachmate Corporation. All Rights Reserved. Legal Notices Privacy Policy

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie