Politiebericht Brabant-Zuid-Oost

Korps: Brabant-Zuid-Oost, plaats: Gemert 08/05/99

Persbericht van 5 augustus 1999/

Beek en Donk

Een 31-jarige inwoner van Helmond heeft vanmorgen rond 05.00 uur alle geluk van de wereld gehad toen zijn bestelauto na een botsing met de auto van een inwoner van Enschede(28)dwars door de vangrail reed en op de rand van het kanaal tot stilstand kwam. Het ongeluk gebeurde op de Bosscheweg vlakbij de Donkse brug over de Zuid-Willemsvaart. De Helmonder haalde daar een vrachtauto in op het moment dat de voor hem rijdende auto besloot hetzelfde te doen. Beide auto's kwamen daarop met elkaar in botsing. Beide bestuurders kwamen met de schrik vrij, hun auto's raakten behoorlijk beschadigd. De bestelauto moest door een bergingsbedrijf van de kanaaloever worden weggetakeld. Beide bestuurders kregen een bekeuring omdat ze op die plaats niet mogen inhalen.