Stork Schaaktoernooi 1999

Stork Group

Naarden, 6 augustus 1999

Stork Schaaktoernooi 1999

Van 9 t/m 14 augustus organiseert de Stichting Caïssa -onder auspiciën van de KNSB- in het stadhuis van Hengelo het Stork Schaaktoernooi om de Open Nederlandse Jeugdschaak- kampioenschappen 1999. Vanuit het hele land komen de jeugdige schakers in de leeftijdscategorie tot 20 jaar naar Hengelo om te strijden om het kampioenschap.

Stork is de hoofdsponsor van dit jaarlijks terugkerende evenement en heeft zoals gebruikelijk een Stork prijsvraag voor de deelnemers uitgeschreven, waarbij natuurlijk weer mooie prijzen te winnen zijn. Op zaterdag 14 augustus 1999 zullen de winnaars van de prijsvraag en de winnaars van het toernooi toegesproken worden en de zullen de bijbehorende prijzen worden uitgereikt. Het is dit jaar een extra feestelijke gebeurtenis vanwege het 25-jarig jubileum van dit evenement.

Als u meer informatie wenst kunt u contact opnemen met: Stichting Caïssa
7550 AG Hengelo
Dhr. H. van Bekkum, tel. 074 243 2646