Politiebericht Maasland

Datum nieuwsfeit: 09-08-1999

Maandag 9 Augustus

AUTO UITGEBRAND, BERGHEM

Zondagmiddag is op de Osseweg in Berghem een auto uitgebrand. De 23-jarige bestuurder uit Berghem werd op de Osseweg erop geattendeerd dat er iets aan de hand was. Toen hij stopte kwam de rook en het vuur al onder de motorkap vandaan. De auto ging geheel verloren ondanks ingrijpen van de brandweer.

AUTO TEGEN BOOM, TWEE GEWONDEN, OSS

Zondagavond vond op de Oostwal in Oss een ongeval plaats. Een 18-jarige autobestuurder uit Oss reed met zijn auto over de Oostwal in Oss, toen hij door omstanders er op gewezen werd dat er rook uit de auto kwam. De bestuurder werd hierdoor zo afgeleid, dat hij met de auto tegen een boom in de middenberm reed. Zowel de bestuurder als een 16-jarige inzittende vrouw uit Oss zijn gewond overgebracht naar een ziekenhuis in Oss.

INBRAAK WONING, HEESWIJK DINTHER

Zondagmiddag is ingebroken in een woning aan de Hoog-Beugt in Heeswijk Dinther. Aan de achterzijde van de woning werd een deur opengebroken, waardoor men binnen kon komen. In de woning werden alle kamers doorzocht. Wat kleingeld werd gestolen.

AANRIJDING MET GEWONDEN, NISTELRODE

Op zondagavond vond op de Rijksweg N265 onder Nistelrode een aanrijding plaats. Een auto bestuurd door een 22 jarige vrouw uit Oss, reed over de Rijksweg 365, komende uit de richting Uden. Op een gegeven moment week zij naar links uit. Op dat moment kwam juist een auto uit tegenovergestelde richting, bestuurd door een 21-jarige vrouw uit Uden. De beide auto's kwam frontaal met elkaar in aanrijding. De auto's werden zwaar beschadigd. De beide bestuursters en twee passagiers van de vrouw uit Uden, een 51 jarige vrouw en een 53-jarige man beide uit Uden, zijn overgebracht naar ziekenhuizen in Veghel en Oss. Naar de oorzaak van het ongeval wordt een nader onderzoek ingesteld.

RUITEN VERNIELD, OSS

Zondagavond rond 23.00 uur zijn twee ruiten ingegooid van een woning aan de de Meesterstraat in Oss. Op het moment dat een surveillance van de politie Oss ter plaatse kwam, ontstond juist een opstootje tussen enkele mensen op straat en bewoners uit de straat. Door de politie werd getracht de partijen te scheiden. Een 39-jarige man uit Oss werd daarbij aangehouden, omdat hij een politieman schopte. Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt.

WINKELDIEFSTAL, OSS

Maandagmorgen is een 31-jarige man uit Oss aangehouden. De man was bij een winkel aan de Heschepad in Oss betrapt toen hij enkele pizza's wegnam. Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt.