Xerox Channels introduceert certificering voor resellers

Datum nieuwsfeit: 10-08-1999

Persbericht

'eXcellence'-certificaat garantie voor hoog serviceniveau: Xerox Channels Group introduceert certificering voor resellers

Amstelveen, 10 augustus 1999 ­ Xerox Channels Group introduceert 'eXtra', een certificeringsprogramma voor resellers, waarmee eindklanten worden verzekerd van de best mogelijke service bij en na de aankoop van een Xerox-product bij een van de wederverkopers. Binnen het programma worden resellers getraind in en getest op technische kennis en vaardigheden die nodig zijn om klanten adequaat te adviseren over de meest geschikte printoplossing en een goede ondersteuning te bieden.

"Kopers van IT-apparatuur verwachten een steeds hoger serviceniveau," aldus Tim Pellens, Xerox' channels manager ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen