Candle Corporation ondersteunt nieuwe API standaard

Datum nieuwsfeit: 10-08-1999

Candle Corporation ondersteunt nieuwe API standaard voor Business Application Software van OAGI OAMAS

Nieuwegein, 10 augustus 1999 - Candle Corporation, vooraanstaand ontwikkelaar en leverancier van Solutions for Networked Businesses (TM), ondersteunt de nieuwe standaard voor Open Applications Middleware API Specification (OAMAS) van de Open Applications Group, Inc. (OAGI). Candle is van plan een OAMAS-compliant versie van haar Roma Business Service Platform (BSP) Enterprise Application Integration (EAI) solution, Q4 1999 op de markt te brengen.

Candle heeft een leidende positie in geavanceerde EAI-technologieën, en biedt de enige beproefde oplossing ontworpen om drie verschillende EAI-uitdagingen aan te ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen