CMG sluit overeenkomst met Crystal Systems Solutions

Datum nieuwsfeit: 12-08-1999

CMG sluit overeenkomst met Crystal Systems Solutions

Overeenkomst met ontwikkelaar van oplossingen op het gebied van conversietools resulteert in toegevoegde waarde voor klanten

Amstelveen, 12 augustus 1999 - CMG heeft een partnerovereenkomst gesloten met Crystal Systems Solutions. Crystal is een Israëlische ontwikkelaar van onder andere conversietools en -methoden voor de euro-, platform- en databaseconversies en diensten. CMG heeft voor de tools van Crystal gekozen vanwege de toegevoegde waarde die ze haar klanten hiermee kan bieden bij de implementatie van euroconversie- en andere conversieoplossingen.

Binnen CMG zal Crystal samenwerken met CMG Integrated Solutions. "CMG is ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen