Overval op bankfiliaal in Handel

Persberichten 12 augustus 1999/

Politieberichten

Gemert: Overval
Donderdagmorgen omstreeks 10.05 uur is door twee nog onbekende mannen een gewapende overval gepleegd op een bank(filiaal) aan de Onze lieve Vrouwestraat in Handel.
De mannen kwamen via de toegangsdeur de bank binnen. In de bank waren op dat moment twee klanten en twee medewerksters van de bank. De daders waren gemaskerd. Zij dreigden met een vuistvuurwapen de bankmedewerksters tot afgifte van geld. Tevens dreigden zij daarbij de aanwezige klanten. De daders verdwenen daarop met de buit. Vermoedelijk hebben de daders gebruik gemaakt van een donkerkleurige Volkswagen personenauto die, nog geen uur na de overval, brandend werd aangetroffen op de Heiderik te Boekel. De politie vraagt eventuele getuigen zich te melden bij de politie afdeling Gemert Laarbeek, tel. 0492 - 391200.

Informatie : Ben Sibon, telefoon 0492-561360.