Wijziging voorwaarden Cap Gemini Falcons-2000

Persbericht MeesPierson N.V.

Persbericht 13 augustus 1999

Wijziging voorwaarden Cap Gemini Falcons-2000

MeesPierson N.V. maakt bekend dat de voorwaarden van de Falcons-2000 op aandelen Cap Gemini N.V. worden gewijzigd. De uiterste uitoefendatum van de Falcons-2000 is vervroegd van 31 maart 2000 naar 27 augustus 1999. De Falcons-2000 kunnen van 13 augustus 1999 tot 27 augustus 1999, 16:30 uur, tijdens beursuren worden uitgeoefend. De uitoefenprijs is verlaagd van NLG 150 (EUR 68,06) tot NLG 143,24 (EUR 65,00). Bij uitoefening geven zes Falcons-2000 recht op de verwerving van een aandeel Cap Gemini N.V. tegen betaling van de uitoefenprijs. Levering en betaling zal plaatsvinden een handelsdag na uitoefening.

MeesPierson heeft besloten tot bovenstaande wijzigingen om Falconhouders in de gelegenheid te stellen in te gaan op het openbaar bod van Cap Gemini S.A. op alle aandelen Cap Gemini N.V. welke niet reeds in eigendom van Cap Gemini S.A. zijn. Amsterdam Exchanges nv heeft na afweging van de belangen van de Falconhouders de wijzigingen goedgekeurd. Eerder heeft Amsterdam Exchanges nv Cap Gemini S.A schriftelijk verzocht of zij bereid is op de oorspronkelijke uitoefendatum, 31 maart 2000, nog aandelen Cap Gemini N.V. te accepteren onder de voorwaarden van het bod. Cap Gemini S.A. heeft hierop op formele gronden afwijzend gereageerd.

De Cap Gemini Falcons-2000 zijn genoteerd op de Officiele Markt van Amsterdam Exchanges nv (ISIN code NL 0000495166).