Politiebericht Land van Cuijk

Datum nieuwsfeit: 15-08-1999

Zondag 15 Augustus

AUTO GESTOLEN (Cuijk)

In de nacht van zaterdag op zondag is vanaf de Wilhelminastraat in Cuijk een grijze Opel Corsa 1.2 S gestolen. Het kenteken van de auto is LS-09-LN.

SURFPLANTEN GESTOLEN, (Linden)

In de nacht van zaterdag op zondag is ingebroken in een schuur aan de Eindsestraat in Linden. De schuur is in gebruik bij een surfvereniging uit Nijmegen. Het dak van de schuur werd opengebroken waardoor men binnen kon komen. Twee surfplanken met toebehoren werden gestolen. De totale schade is ruim fl. 8000,-.

AUTO GESTOLEN (Grave)

Vanaf een inrit aan de Hermansstraat in Graven is recent een groene Mercedes 108 D bedrijfsauto gestolen. Het kenteken van de auto is VT-PJ-33.

INBRAAK WONING (Sint Anthonis)

Vrijdagmiddag is ingebroken in een woning aan de Stevenbeekseweg in Sint Anthonis. Door een deur open te breken van de garage kon men in de woning komen. Vanuit de woning werden een horloge, een telefoon, enkele bankpasjes, een portemonnee en een portefeuille met een onbekend geldbedrag gestolen.

INBRAAK SCHUUR (Wanroij)

In de nacht van vrijdag op zaterdag is ingebroken in een schuur bij een woning aan de Peelkant in Wanroij. Een deur werd geheel vernield, waardoor hem met een zaagmachine te bewerken, waardoor men binnen kon komen. Vanuit de schuur werd een hoeveelheid gereedschap gestolen, waaronder een hogedrukreiniger.

ZAKKEROLLEN (Boxmeer)

Zaterdagmorgen heeft een 42-jarige vrouw uit Sameek aangifte gedaan van diefstal van haar portemonnee. De vrouw was op de kinderbraderie aan de Raetsingel in Boxmeer toen ze bemerkte dat haar portemonnee met verschillende bankpasjes en enkele honderden guldens Was gestolen.

AUTO GESTOLEN (Cuijk)

In de nacht van vrijdag op zaterdag is vanaf een parkeerterrein aan het Hemelrijkkwartier in Cuijk een rode Opel Kadett gestolen. Het kenteken van de auto is XB-NF-92.

AUTO GESTOLEN (Boxmeer)

In de nacht van vrijdag op zaterdag is vanaf van Speyk in Boxmeer een grijze BMW 316 gestolen. De auto werd zaterdagmorgen zwaar beschadigd aangetroffen op de Parallelweg in Boxmeer. Daar had met de auto een aanrijding plaats gevonden tegen enkele betonnen palen, waardoor de auto over de kop was geslagen.