Politiebericht provincie Groningen

Persberichten provincie Groningen/
Dagelijkse berichten districten Noord, Midden, Oost en West

Maandag 16 augustus 1999

Delfzijl: urineren in het openbaar
Gistermorgen is een 16-jarige inwoner van het Duitse Grossheide door de politie aangesproken op het urineren in het openbaar op een grasveld aan het Baaisterhoofd in Delfzijl. De Duitser kreeg een bekeuring van zestig gulden.

Noordhorn: inbraak in school
In het weekend is in de basisschool aan de Noorderweg in Noordhorn ingebroken. Men kwam binnen door een ruit van het schoolgebouw te forceren. Laden en kasten zijn doorzocht; uit een boterkuipje werd een bedrag van f 3,50 vermist.

Zuidhorn: inbraak in korfbalverenigingsgebouw
In het weekend is eveneens ingebroken in het gebouw van de plaatselijke korfbalvereniging 'ZUNOBRI' aan het Van Starkenborghkanaal ZZ in Zuidhorn. Een toegangsdeur werd met een breekvoorwerp opengebroken. Uit een kast die in de kantine, die bij de postduivenvereniging 'NAAR HUIS' in gebruik is en die deel uitmaakt van het gebouw, is een krat bier weggenomen.

Voor nadere informatie voorlichting regiopolitie Groningen, tel. 050-5995010