IQUIP adviseert DAS over kwaliteitszorg in IT

Datum nieuwsfeit: 16-08-1999
IQUIP

IQUIP ADVISEERT DAS RECHTSBIJSTAND OP HET GEBIED VAN KWALITEITSZORG VAN IT-PROJECTEN

Diemen, 10 augustus 1999 - IQUIP Informatica B.V. zal D.A.S. Nederlandse Rechtsbijstand Verzekeringsmaatschappij (DAS) als auditor ondersteunen in het kader van kwaliteitszorg voor een aantal
automatiseringsprojecten. Door IQUIP als onafhankelijke partij in het project te betrekken, verzekert DAS zich van een optimale advisering en maximale kwaliteitsgarantie. Beide ondernemingen tekenden onlangs een raamovereenkomst om de samenwerking te bekrachtigen. De activiteiten worden uitgevoerd door de IQUIP-eenheid Software Control Kwaliteitszorg. Deze eenheid heeft uitgebreide ervaring op het gebied van kwaliteitszorg in een aantal omvangrijke automatiseringsprojecten.

D.A.S. Nederlandse ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen