Nieuw Compaq Alphastation XP1000 doorbreekt 600-mhz-grens

Datum nieuwsfeit: 17-08-1999

Compaq introduceert nieuwe AlphaServer, AlphaStation en twee nieuwe grafische controllers

NIEUW COMPAQ ALPHASTATION XP1000 DOORBREEKT ALS EERSTE DE 600-MHZ-BARRIÈRE Gouda, 17 augustus 1999 - Compaq Computer B.V. introduceert de nieuwe, snelle en betaalbare AlphaServer GS60E alsmede een nieuw op de Alpha-processor gebaseerd workstation, het 667-MHz AlphaStation XP1000. Deze machines hebben een zeer hoge betrouwbaarheid voor zakelijke en technische computergebruikers. Tevens zijn voor de huidige op Intel gebaseerde AP- en SP-workstationlijnen nieuwe, krachtige grafische controllers beschikbaar gekomen: de 2D3D ELSA Synergy II en de 3D 3Dlabs Oxygen GVX1.

Compaq AlphaServer GS60E
De AlphaServer GS60E ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen