Microsoft: Definitieve samenstelling Windows 2000-familie

Datum nieuwsfeit: 18-08-1999

Microsoft maakt definitieve samenstelling van Windows 2000-familie bekend

Windows 2000 maakt gebruik van de meest recente hardware-ontwikkelingen en verhoogt schaalbaarheid, beschikbaarheid en prestaties

Schiphol-Rijk/Brussel, 18 augustus 1999 - Microsoft heeft de definitieve samenstelling bekendgemaakt van de Windows 2000-familie van besturingssystemen. Deze is zowel gebaseerd op de veranderende behoeften van de klanten van Microsoft als op de introductie van multiprocessorsystemen met acht processors als industriestandaard in de markt.

De Microsoft Windows 2000-familie bestaat uit vier producten: Windows 2000 Server, Advanced Server, DataCenter Server en Professional. Windows 2000 Server, het algemene besturingssysteem van de volgende generatie, ondersteunt maximaal vier ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen