Media Highway neemt activiteiten van Showstat over

Datum nieuwsfeit: 19-08-1999

Media Highway - RealTracker neemt activiteiten van Showstat over

Amsterdam, 19 augustus 1999 - Het Amsterdamse bedrijf Media Highway - eigenaar en ontwikkelaar van het RealTracker (www.realtracker.com / free.realtracker.com) concept - heeft met ingang van 18 augustus 1999 alle activiteiten en ruim 40.000 gebruikers van Showstat overgenomen en ondergebracht binnen haar RealTracker concept..

De overname van de Showstat activiteiten door RealTracker kwam tot stand doordat InterNed Services - ontwikkelaar van Showstat - onlangs heeft besloten om de Showstat activiteiten te staken en vond in RealTracker een geschikte partner om de activiteiten voort te kunnen zetten. De overgenomen activiteiten passen in de strategie van RealTracker om op korte termijn een vooraanstaande marktpositie op te bouwen.

Vandaag de dag meet RealTracker meer dan 3500 websites van bedrijven en maken ondertussen ruim 200.000 particulieren gebruik van RealTracker Free dat april 1999 is geintroduceerd. Eind september zal RealTracker een aantal samenwerkingsverbanden bekend maken waardoor het aantal gebruikers zal oplopen tot ver boven de 1,5 miljoen.

= = = = = = = =

Voor vragen over dit persbericht kunt u contact opnemen met A.J. de Raaf (Managing Director) op 020-6826158

Informatie over de RealTracker producten is te vinden op www.realtracker.com (zakelijk) en free.realtracker.com (particulier).