Marathon en Candle leveren monitoringoplossing Windows NT

Datum nieuwsfeit: 19-08-1999

Making applications work
and work together

Marathon Technologies en Candle Corporation leveren samen eerste nonstop bedrijfsbreed monitoringsysteem voor Windows NT

Nieuwegein, 19 augustus 1999 - Marathon Technologies Corporation, wereldwijd marktleider van Assured Availability producten voor Microsoft NT, en Candle Corporation kondigen een samenwerking aan voor de levering van de eerste bedrijfsbrede nonstop-monitoringoplossing voor Windows NT. Deze oplossing bestaat uit Marathon's Endurance array en Candle Command Center for Windows NT.

De Endurance array van Marathon levert nonstop processsing, constante data toegang, ononderbroken connectivity en disaster tolerance, allen met een constante performance. Doordat de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen