Mazda introduceert 626 'Supreme'-serie

Mazda

MAZDA INTRODUCEERT 626 'SUPREME'-SERIE

Voordeel kan oplopen tot 7.265 gulden

Den Haag, 19 augustus 1999.

Onder de naam 'Supreme' introduceert Mazda een nieuwe 626-serie die qua uitrustingsniveau (nog) meer veiligheids- en comfortverhogende zaken te bieden heeft.

De 626 Sedan en Hatchback 'Supreme' LX-uitvoeringen zijn standaard uitgerust met o.a. lichtmetalen velgen, airco, een bestuurders- en passagiers-airbag en side-airbags, die aan de passagierszijde met een bezettings-sensor zijn uitgerust. Maar ook A.B.S., elektrisch bedienbare buitenspiegels en -ramen vóór, een afstandsbediening op de centrale portiervergrendeling en vier luidsprekers, maken deel uit van de 626 'Supreme'-uitvoeringen alsmede metallic lak in de kleuren Highlight Silver, Twilight Blue en Excellent Green.

De 626 Sedan- en Hatchback 'Supreme' GLX versies bieden hier bovenop ook nog een Traction Control Systeem (m.u.v. de dieselmodellen), verwarmde buitenspiegels, mistlampen vóór, een dubbele vergrendeling van de sloten en een houtlook interieur.

Ook de 626 Wagons zijn nu leverbaar als 'Supreme'-versies. De LX-uitvoeringen van deze serie zijn o.a. voorzien van lichtmetalen velgen, een bestuurders-airbag, een passagiers-airbag en side-airbags met bezettings-sensoren aan de passagierszijde, airconditioning en metallic lak in de kleuren Highlight Silver, Twilight Blue en Excellent Green.

Bij de 'Supreme' GLX Wagon-versies is er bovendien ook nog sprake van Traction Control (m.u.v. de dieseluitvoeringen), verwarmde buitenspiegels, mistlampen vóór, dubbele vergrendeling van de sloten en een houtlook interieur.

Het voordeel van de meeruitvoering van deze 'Supreme'-serie ten opzichte van de bestaande 626 LX- en GLX-versies kan bij de 626 Sedan oplopen tot 4.760 gulden, bij de 626 Hatchback tot 4.780 gulden en bij de 626 Wagon tot maar liefst 7.265 gulden. Alle 626 'Supreme'-modellen zijn zo lang de voorraad strekt leverbaar.

Voor meer informatie: Auto Palace - de Binckhorst B.V.

Jim Duim

Tel.: 070 - 3337251