Politiebericht stad Groningen

Vrijdag, 20 augustus 1999, 17.00 uur

Dagelijkse persberichten District Groningen/Haren

Man betaalt boete
Na een verkeersongeval in de Hoekstraat heeft de politie vanmorgen een 25-jarige bestuurder uit Woudbloem gecontroleerd. De man was met zijn auto tegen de geparkeerde auto van een 31-jarige vrouw uit Groningen gereden. De man bleek nog een boete te hebben openstaan van fl. 337,50. Deze betaalde hij aan het bureau, dat hij mocht verlaten met een proces verbaal voor onverzekerd rijden.

Bezinedieven gepakt
De politie heeft vanmorgen twee mannen van 30 en 40 jaar uit Groningen op de Europaweg aangehouden. De agenten waren op de hoogte van het feit dat deze twee personen bij een tankstation aan de ringweg zonder te betalen bezine hadden getankt. De 40-jarige stadjer was in het bezit van een gebruikershoeveelheid cocaine en een grote tas met daarin inbrekerswerktuigen. Beide mannen zijn na verhoor heengezonden.

Verkeersongeval op de ringweg
Bij een verkeersongeval op de Weg der Verenigde Naties zijn vanmiddag twee mannen gewond geraakt. Een 61-jarige man uit Helmond reed met zijn auto tegen de auto van een 63-jarige man uit Paterswolde. Beide slachtoffers werden met onbekend letsel overgebracht naar een ziekenhuis. De auto's waren zwaar beschadigd en moesten worden afgesleept.

Voor nadere informatie, via afdeling Voorlichting, tel. 050 599 5010