Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Meer Hulpdienst-bellers kampen met combinatie problemen

Datum nieuwsfeit: 23-08-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
PERSBERICHT
Amsterdam, 23 augustus 1999

Steeds meer Hulpdienst-bellers
kampen met combinatie van problemen

Amsterdam - De SOS Telefonische Hulpdienst Amsterdam voerde vorig jaar bijna 15.000 telefonische hulpgesprekken met mensen die een directe behoefte hadden om hun problemen te bespreken. Dit is een toename van ruim 900 gesprekken vergeleken met 1997. Een groeiende groep bellers is verstrikt geraakt in een web van psychosociale problemen. Dit blijkt uit het jaarverslag over 1998 van de Telefonische Hulpdienst Amsterdam.

Hulpzoekenden kunnen de SOS Telefonische Hulpdienst Amsterdam zeven dagen per week en 24 uur per dag ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie