NetlinQ Groep opent vestiging in Rotterdam

Datum nieuwsfeit: 24-08-1999

Amsterdam, 24 augustus 1999

NetlinQ Groep opent vestiging in Rotterdam

De NetlinQ Groep, het internationale internetbureau van Nederlandse origine, heeft onlangs een vestiging geopend in Rotterdam. Vanuit de havenstad zal NetlinQ zich richten op de Zuid-Nederlandse markt, met een focus op Rotterdamse accounts. "We hebben het gevoel de markt beter te kunnen bedienen wanneer we ergens daadwerkelijk zitten. We kunnen dan direct inspelen op de internetbehoeften van de plaatselijke markt", aldus Frank Mekkelholt, manager NetlinQ Rotterdam.

NetlinQ verzorgt het gehele internettraject
NetlinQ Rotterdam zal zich voornamelijk toeleggen op de industrie in deze stad. Binnen een jaar moet de vestiging uitgroeien tot een studio met zo'n dertig medewerkers. Net als in de andere NetlinQ-vestigingen kunnen organisaties ook hier terecht voor het gehele internettraject, van consultancy en ontwerp tot bouw en hosting.

NetlinQ Rotterdam is voorlopig gevestigd aan het Stieltjesplein op de Kop van Zuid, met de bedoeling binnen een half jaar naar een definitief onderkomen te verhuizen. Met tien ervaren medewerkers - deels afkomstig uit het Amsterdamse hoofdkantoor - wordt er alreeds gewerkt voor klanten als Feyenoord, Gemeentelijk Havenbedrijf Rotterdam en The Rotterdam School of Management.

De NetlinQ Groep
De NetlinQ Groep is sinds haar eerste activiteiten in 1995 razendsnel uitgegroeid tot een van 's lands toonaangevende internetbureaus met zo'n 75 werknemers en ruim 100 klanten waaronder aansprekende accounts als Amstel Bier International, Lucent Technologies, Libresse, Volkswagen, Polygram, Teleac/NOT, Eurocard/Mastercard, Luchthaven Schiphol, World Press Photo en enkele van de grootste Nederlandse reclamebureaus. NetlinQ heeft inmiddels vestigingen in Amsterdam en Rotterdam en zal binnenkort ook expanderen naar Dusseldorf en New York.

___________________________________________________________________

Noot voor redacties