Politiebericht De Leijgraaf

Datum nieuwsfeit: 24-08-1999

Dinsdag 24 Augustus

VROUW VERNIELT RUIT

Een onbekend gebleven vrouw heeft rond middernacht een ruit vernield van een tankstation aan de Kornetstraat in Uden. De vrouw wilde na sluitingstijd nog een krat bier hebben, hetgeen haar geweigerd werd door een medewerkster van het pompstation. Uit boosheid daarover trapte de vrouw de ruit in van een schuifdeur. Hierna maakte zij zich per fiets uit de voeten.

BRAND IN CONTAINER

Rond 02.45 uur afgelopen nacht brak brand uit in een container bij een school aan de Burgemeetser de Kuijperlaan in Veghel. De brand is door de brandweer geblust. Na onderzoek door de politie bleek dat er acht ruiten en een kunstof dak van een fietsenstalling vernield waren. De vernielingen werden aangebracht door kogeltjes die vermoedelijk met een katapult zijn afgeschoten. De inhoud van de container is niet bekend geworden.

INBRAAK IN MANEGE

Afgelopen nacht is ingebroken in een manege aan de Kuilen in Eerde. De daders vernielden een electrische roldeur en een binnendeur. Er wordt niets vermist.

INBRAAK IN BEDRIJFSBUS

Op de Schepersdijk in Venhorst is in de nacht van maandag op dinsdag een bedrijfsbus opengebroken. Uit de bus, die in een loods geparkeerd stond, werden onder andere een laserapparaat, een boormachine, een hakapparaat, schroefmachines en cirkelzagen gestolen. Waarde zeker f.10.000,--.

AUTO GESTOLEN

In dezelfde nacht werd op de de Jonghstraat in Veghel een rode Ford Fiesta gestolen, kenteken HS-XG-27. Waarde f.12.000,--.