Benoemingen commissarissen van Nationale Investeringsbank

Datum nieuwsfeit: 24-08-1999

Nieuwsbericht

Benoemingen raad van commissarissen de Nationale Investeringsbank (24 augustus 1999)

Op de buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders van de Nationale Investeringsbank (NIB) op 24 augustus jl. zijn vijf nieuwe leden benoemd van de raad van commissarissen. Benoemd zijn de heren Drs. R.J.N. Abrahamsen (Directeur Koninklijke Luchtvaart Maatschappij N.V.), Drs. P.J. Groenenboom (Voorzitter raad van bestuur Internatio-Muller N.V.), Mr. R. Hazelhoff (Voormalig voorzitter raad van bestuur ABN AMRO Holding N.V.), W.R. Slee (Voormalig Executive Director van Schroders plc) en Mr. W.F.C. Stevens (Senior Partner Caron & Stevens/Baker & McKenzie). Tevens is de heer Mr.Drs. D.J. Bruinsma lid van de raad van commissarissen van de bank.

Op deze buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders zijn mevrouw Drs. N. Kroes en de heer Dr.Ir. A. Maas afgetreden als respectievelijk voorzitter en lid van de raad van commissarissen van de bank. Zowel mevrouw Kroes als de heer Maas blijven deel uitmaken van de raad van commissarissen van ABP-PGGM Capital Holdings N.V., de holding waarvan de bank een onderdeel vormt.

ruler ruler ruler Homepage Terug Top ruler ruler ruler

NIB logo