Uitnodiging

Persintroductie nieuwe Presario-lijn

Op woensdag 25 augustus zal Compaq in Madurodam haar volledig nieuwe lijn van Presario thuiscomputers introduceren. Graag nodigen wij u (en uw gezin) uit hierbij aanwezig te zijn. De ontvangst is om 14.00 uur in de Madurozaal met kleine hapjes en snacks voor de kids. De bijeenkomst start om 14.30 uur en wordt om circa 17.00 uur afgesloten met een aperitief voor u en ijsjes voor de kinderen. Voor deze locatie is gekozen om u en uw gezin voor en na de persbijeenkomst de gelegenheid te bieden om Madurodam (weer) eens te bezichtigen. Tijdens de persbijeenkomst kunnen uw gezinsleden bovendien onder begeleiding zandsculpturen bouwen.

Nieuwe vormgeving/Internet centraal

De nieuwe Presario thuiscomputers kenmerken zich onder meer door een verrassend nieuwe vormgeving. En zeker ook opvallend is het gemak waarmee het hele gezin zich straks kan vermaken op Internet. Compaq zal mede daartoe een aantal nieuwe initiatieven introduceren.

Programma

Na een korte inleiding van Joop Ruijgrok - Director PC Products Group and Marketing Compaq Nederland - zal Ruud IJssel de Schepper - Director Consumer Group - ingaan op de positionering van de nieuwe Presario thuiscomputers, de ontwikkeling van de thuismarkt, de verschillende modellen en toepassingen. Vervolgens zal Jos Zegveld - Directeur Videotex Nederland - namens Planet Internet een korte presentatie houden rond Internet ontwikkelingen.

Aanmelden

U kunt zich aanmelden via een e-mail aan ons PR bureau MCS (info@monogram.nl) of door bijgaand antwoordformulier te faxen. Vergeet u svp niet in beide gevallen duidelijk aan te geven met hoeveel personen u wilt komen en wat de leeftijd van uw kinderen is. U krijgt na aanmelding een bevestiging en een routebeschrijving naar Madurodam.