Tapijtgroothandel Thomas implementeert Baan

Datum nieuwsfeit: 25-08-1999
TAPIJTGROOTHANDEL THOMAS IMPLEMENTEERT GEÏNTEGREERDE BAANFRONTOFFICE- EN BAAN ERP OPLOSSING IN SLECHTS DRIE MAANDEN

Geïntegreerde productie en distributie met real-time toegang tot Back Office- & Sales Forecasting-informatie en -analyses

Barneveld (Nederland) en Herndon (Virginia, VS) - 25 augustus 1999 - Tapijtgroothandel Thomas GmbH, een middelgroot Duits bedrijf, heeft met succes de geïntegreerde Baan-oplossing bestaande uit BaanFrontOffice Customer Relationship Management-applicaties en Baan ERP geïmplementeerd. Met deze oplossing beschikt Thomas GmbH over een integrale, millennium- bestendige productieomgeving, met krachtige 'sales forecasting'- en analysefunctionaliteit en real-time toegang tot backoffice-informatie voor het distributiepersoneel. Door de effectieve prognose- en rapportagevoorzieningen van deze oplossing zal de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen