Eerste halfjaar 1999 VastNed Retail verloopt zoals verwacht

Datum nieuwsfeit: 25-08-1999

Eerste halfjaar 1999 VastNed Retail verloopt zoals verwacht

De resultaatontwikkeling van VastNed Retail N.V. is in het afgelopen halfjaar 1999 volgens plan verlopen. Het direct beleggingsresultaat per gewoon aandeel steeg met 0,5 % ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar tot euro 1,88. Met name als gevolg van herwaardering van de winkelportefeuille bedroeg het indirect beleggingsresultaat per gewoon aandeel euro 0,54. Het totale beleggingsresultaat per gewoon aandeel bedraagt euro 2,53. Het eigen vermogen per gewoon aandeel bedraagt ultimo juni 1999 euro 44,41. Het totaal geplaatste aantal gewone aandelen bedroeg op dit tijdstip 13.097.140.

De ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen