Office Request: Het secretariaat op maat

Datum nieuwsfeit: 25-08-1999
HET SECRETARIAAT OP MAAT

OFFICE REQUEST is een nieuw dienstverlenend bedrijf. Bedrijven en particulieren kunnen bij OFFICE REQUEST terecht voor het uitbesteden van secretarieel werk, het notuleren van vergaderingen, het verwerken van data, het verzamelen van informantie en het geheel verzorgen van uw (feestelijke) bijeenkomsten. OFFICE REQUEST verricht niet alleen incidenteel, maar ook gedurende langere perioden werkzaamheden. De klant bepaalt hoe en wanneer gebruik wordt gemaakt van de diensten van OFFICE REQUEST. De werkzaamheden worden in principe op de werkplek van OFFICE REQUEST uitgevoerd. Dat scheelt de klant een dure werkplek! OFFICE REQUEST is er:

- voor de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen