Samenwerking Legato Systems en PeopleSoft

Datum nieuwsfeit: 26-08-1999

Samenwerking Legato Systems en PeopleSoft

Hoofddorp, augustus 1999 - - Legato Systems, leider in de enterprise storage management softwaremarkt, gaat gecertificeerde oplossingen voor gegevensbeveiliging leveren aan klanten die bedrijfskritische applicaties van PeopleSoft hebben draaien. Daarnaast voorziet Legato in een leidraad voor het gebruik van Legato NetWorker™ en BusinesSuite modules in een PeopleSoft-applicatieomgeving.

Legato NetWorker is het eerste softwareproduct voor opslagbeheer dat in het PeopleSoft Global Alliance Programma een certificatie ontvangt. Dit programma levert een reeks geïntegreerde, op maat gesneden oplossingen die zijn gecertificeerd door PeopleSoft en ontwikkeld door toonaangevende leveranciers. PeopleSoft houdt een uitgebreid overzicht van elke alliantiepartner bij. Klanttevredenheid wordt voortdurend gemeten en het leveren van kwaliteitsoplossingen gegarandeerd.

'PeopleSoft kijkt altijd uit naar nieuwe mogelijkheden om de integriteit van de bedrijfskritische gegevens van klanten te verbeteren, zodat zij zich kunnen richten op hun bedrijfsdoelstellingen', zegt Kirk Chan, Product Strategy Manager bij PeopleSoft. 'De certificatie van de Legato NetWorker-productenreeks voorziet onze klanten van een zeer betrouwbare oplossing om hun PeopleSoft-applicaties te beveiligen.'

Gecombineerd met de Legato BusinesSuite™ Modules, beveiligt en verhoogt Legato NetWorker de beschikbaarheid van PeopleSoft-applicaties die draaien op Oracle, Informix, Sybase en Microsoft SQL Server databases. Het voorziet in high-performance, on-line database-aware back-up- en recoverymogelijkheden. Klanten van PeopleSoft profiteren ook van serverloze back-upmogelijkheden die Legato NetWorker™ en Celestra™ Power software bieden.

'De enterprise storage management oplossingen van Legato versterken en verbeteren het wereldwijde serviceniveau van PeopleSoft's applicaties', zegt Vicki Grey, Business Line Manager van Legato Systems. 'Deze overeenkomst garandeert een betrouwbare oplossing voor het beveiligen van de gegevens van klanten.'

Legato Systems Benelux, City House II, Antareslaan 18, 2132 JE Hoofddorp Telefoon: 023 - 5548800, fax: 023 - 5548801

Over Legato Systems
Legato Systems, Inc. is wereldwijd leider in de enterprise storage management softwaremarkt. Legato's producten maken 'Information Continuance (™)' mogelijk; een naadloze aanpak voor het beheren, verplaatsen en beveiligen van alle bedrijfskritische gegevens in een onderneming. De storage management software van Legato is erkend als de facto standaard vanwege het grootste aantal installaties, bij meer dan 65.000 klanten, en het beveiligen van meer dan vijf miljoen systemen.
Nadere informatie over Legato is beschikbaar op het Web: www.legato.com.

_____________________________________________________________________ Redactionele informatie: Pb4699 Influx PR - Jakob Brons/Margienke Bos, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055 - 3663034, Fax: 055 - 3602661, e-mail: (PRInflux@cs.com)

Legato NetWorker and Legato SmartMedia are registered trademarks, and NetWorker Archive, NetWorker HSM, ClientPak, SmartClient, StorSuite, BusinesSuite, Power Edition, Legato GEMS, and OpenTape are trademarks of Legato Systems, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other product, trademark, company, or services names mentioned herein are the property of their respective owners.