Winst Lacis Groep B.V. groeit 140%

Datum nieuwsfeit: 26-08-1999

Winst Lacis Groep B.V. groeit 140%

Utrecht, 26 augustus 1999 - Telecomleverancier Lacis meldt over het op 30 juni beëindigde boekjaar bij een omzet van fl. 48,6 miljoen een winststijging van 140 procent tot een totaal van fl. 6,5 miljoen. Alle werkmaatschappijen van de Lacis Groep droegen bij aan de winst.

Lacis heeft zich in het afgelopen jaar nadrukkelijk geconcentreerd op haar kernactiviteiten, het leveren van (bedrijfs)telecommunicatieoplossingen en ICT-projecten voor middelgrote en grote organisaties. In combinatie met kostenbeheersing en verbeterd projectmanagement resulteerde dit in een duidelijke winststijging.

Lacis investeerde dit jaar sterk in nieuwe technologieën ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen