Management benoemingen bij Cosun

Datum nieuwsfeit: 26-08-1999

Management benoemingen bij Cosun
Per 1 januari 2000 zal de heer Sijtze Brandsma binnen de Directiegroep van Cosun de verantwoordelijkheid krijgen voor Custom Industries (Verenigde Staten & Canada) en Imarco B.V. te Ede. Het voornemen bestaat om per 1 januari 2000 de heer Hans Hogeweg te benoemen tot Directeur Specialiteiten van Suiker Unie.

Sijtze Brandsma blijft verantwoordelijk voor de 'zoet maatwerk' activiteiten van het huidige Sucrea. De drie bedrijven (Sucrea, Custom Industries en Imarco) gaan de krachten bundelen om een internationale positie op te bouwen als leverancier van klantspecifieke ingrediënten voor de voedingsmiddelen industrie.

Sijtze Brandsma ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen